Ontvang 10% korting met code: BF2510 bij bestellingen vanaf €150,-

Ruilen & Retourneren

Foutje gemaakt tijdens het bestellen? Geen probleem, wij denken graag met je mee. Geef wijzigingen of annuleringen wel zo snel mogelijk aan ons door via telefoon of e-mail.
Zolang jouw bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij deze kosteloos annuleren of aanpassen.

Is je bestelling al verzonden? Dan kun je deze uiteraard alsnog retourneren.

Retourtermijn

Na ontvangst van je bestelling heb je het recht om jouw artikelen binnen 14 dagen te ruilen of retourneren.
Als je hiervan gebruik wilt maken:

  1. Neem telefonisch of per E-mail contact met ons op.

  2. Meld aan welk product je wilt retourneren of ruilen.

Retouren die niet binnen 14 dagen worden aangemeld, nemen wij niet in behandeling.

Voorwaarden voor retourneren

  • Artikelen dienen ongebruikt, onbeschadigd en in originele staat te worden geretourneerd.

  • De retourkosten zijn voor eigen rekening.

  • Gebruik bij voorkeur een retourzending met track & trace.

Producten die speciaal voor jou zijn besteld of op maat zijn samengesteld, kunnen niet worden geretourneerd.

Terugbetaling

Zodra wij jouw retour in goede staat hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag exclusief verzendkosten terug.
De verwerking vindt doorgaans plaats binnen 5–7 werkdagen na ontvangst van de retourzending.

Verkeerd of beschadigd product ontvangen?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur ons binnen 48 uur na ontvangst een bericht met foto’s van het probleem zodat we dit snel kunnen oplossen. We zorgen dan voor een passende oplossing.

Waar moet ik mijn retour naartoe sturen?

G&F Verpakkingen B.V.
Weg en Bos 5J
2661 DG Bergschenhoek
Nederland

Contact

Heb je vragen over ruilen of retourneren? Neem dan gerust contact met ons op:

Emailadres: info@gfverpakkingen.nl

Telefoonnummer: 06-41022880

Foutje gemaakt tijdens het bestellen? Geen probleem — laat het ons zo snel mogelijk weten via telefoon of e-mail. Zolang jouw bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze kosteloos aanpassen of annuleren.

Is je bestelling al onderweg of ontvangen? Dan kun je jouw producten uiteraard alsnog ruilen of retourneren.

Na ontvangst van jouw bestelling heb je het recht om de producten binnen 14 dagen aan te melden voor retour of ruiling. Na aanmelding heb je nog eens 14 dagen om de artikelen retour te sturen. Retouren die niet binnen 14 dagen zijn aangemeld, kunnen wij niet in behandeling nemen.

Retourneer de producten onbeschadigd, compleet en stevig verpakt naar onderstaand adres:

G&F Verpakkingen B.V.
Weg en Bos 5J
2661 DG Bergschenhoek
Nederland

Noteer altijd het track & trace-nummer van de retourzending. Hiermee kunnen wij de levering volgen en jouw retour sneller verwerken.

Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, verwerken wij deze binnen 3–5 werkdagen. Je ontvangt een bevestiging wanneer dit is afgerond.

Om je retour in goede orde te kunnen verwerken, vragen we je rekening te houden met het volgende:

  • Producten moeten onbeschadigd en compleet zijn.
  • Retouren moeten (indien mogelijk) in de originele verpakking worden teruggestuurd.
  • Gebruik een stevige omverpakking om transportschade te voorkomen.

Als producten niet in originele staat terugkomen, kunnen wij een waardevermindering toepassen.

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Je mag zelf een vervoerder kiezen, inclusief verzendmethode.

Wij adviseren om de zending met track & trace te versturen.

Indien wij een fout hebben gemaakt bij het leveren van jouw bestelling, dan nemen wij uiteraard de retourkosten voor onze rekening.

Nadat je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, storten wij het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) terug op het rekeningnummer waarmee de bestelling is betaald.

De verwerking duurt doorgaans 5–7 werkdagen.

Ja, ruilen is mogelijk! Geef via e-mail of telefoon aan welk product je wilt ruilen en stuur de originele artikelen retour.

Stuur altijd het track & trace-nummer mee zodat wij de ruiling snel kunnen verwerken. Zodra de retour is verwerkt, sturen wij de nieuwe producten direct naar je op.

Maatwerkproducten kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt voor producten die speciaal voor jou zijn besteld of geproduceerd.

Niet tevreden? Neem contact op met onze klantenservice — we denken graag mee.

Controleer bij ontvangst altijd even:

  • Zijn de juiste artikelen geleverd?
  • Is het juiste aantal geleverd?
  • Zijn de producten in goede staat ontvangen?

Is iets niet in orde? Neem binnen 48 uur contact met ons op zodat we dit snel voor je kunnen oplossen.